De ce? • Cine? • Ce? • Unde? • Cui? • Cum?

Brand personal

Împreună construim și consolidăm identitatea ta personală: autentică, coerentă, care să genereze încredere, vizibilitate și oportunități profesionale.

  • Analiză a percepției actuale, reputației online/offline, competențelor și valorilor tale.

    Descoperirea și analiza arhetipurilor care te reprezintă.

  • Definirea misiunii, viziunii și valorilor personale

    Crearea mesajului central („de ce”-ul personal).

    Stabilirea poziționării față de competitori / piață

  • Directie grafică potrivită brand-ului tău, cromatică, tone of voice, storytelling, mesaj

  • Review al conținutului actual și sugestii de content și acțiuni care se aliniază cu pozitionarea ta

  • Interviuri, podcasturi, evenimente la care să participi.

    Management de criză și controlul narativului public.

Book

Talent Management 360

Gestionarea completă a carierei și potențialului unui talent (artist, sportiv, creator de conținut, influencer, lider) printr-o abordare integrată — profesională, creativă și strategică.

  • Planificare pe termen scurt / mediu / lung și optimizare în timp real a implementării strategiei.

    Obiective de creștere și expunere.

  • Negocierea contractelor, colaborărilor și parteneriatelor.

    Asistență juridică (în colaborare cu specialiști).

  • Alinierea imaginii personale cu obiectivele de business.

    Campanii de comunicare integrate (PR + social media + evenimente).

  • Crearea de linii de produse, proiecte media, parteneriate comerciale.

  • Suport emoțional, performanță mentală, echilibru personal-profesional.

Book

Consultanță

Oferirea de expertiză strategică pentru branduri, profesioniști sau echipe, cu scopul de a optimiza performanța, comunicarea și imaginea.

  • Analiză de piață, definirea poziționării și a mesajului cheie.

    Planuri de comunicare integrate (online & offline).

  • Branding personal.

    Strategii de gestionare a crizelor de imagine.

  • Audit de conținut, optimizare profiluri, strategie editorială (în colaborare cu specialiști).

    Crearea unui ton consistent și profesional.

  • Identificarea oportunităților comerciale și de parteneriat.

Book